Poetry of the legends part 2

631 Part

67 times read

0 Liked

In Effigiem Oliveri Cromwell - Andrew Marvell  Haec est quae toties Inimicos Umbra fugavit, At sub qua Cives Otia lenta terunt. In eandem Reginae Sueciae transmissam Bellipotens Virgo, septem Regina Trionum. ...

Chapter

×